نيو تيمبلت :P

Sunday, October 5, 2008

أخيييراً حطيت تيمبلت جديد

من زمااااااااان جداً وأنا عايزة أحط واحد بس مش لاقية واحد مناسب أحبه من أول نظرة كده،لحد مالقيت التيمبلت ده
فيه ورد وعصافير والألونات اللي أنا بحبها،أول ماشوفته قلت "هو ده" :)
حلو النيو لووك ده؟
الغريب إن أثناء رحلة بحثي اكتشفت حاجة مهمة جداً إني مش بحب لونين

الأبيض

والأسود

دايماً بفكر في الألونات اللي بحبها،لكن عمري مافكرت مش بحب أيه
لكن فعلاً الأسود والأبيض اكتشفت إني مش بحبهم خالص،
الأسود يعني ضلمة واكتئاب وإحساس غريب بعدم الراحة النفسية،ما أقدرش أفتح قدامي صفحة مضلمة كده ،مع إني بحب أقعد على نور هااادي وبحب أوي جو الشتا اللي كله غيوم..لكن أول مايتحول كل ده لظلام قاتم ... أضايق

واللون الأبيض يعني سطوع وضي زايد عن اللزوم ،بحس بالإنزعاج والنفور وبرضو مش برتاح نفسياً
عشان كده بكره الصيف مووت،ومش بحب الشمس تطل علي من أي مكان عشان نورها بيزعجني
أكيد في تحليل شخصية بالألوان ... هأبقى أدور عليه ،ومنه نستفيد

المهم دلوقتي إني جبت تيمبلت جديد بألوان جديدة
حلو ده؟

2 comments:

بنت الصالحين said...

:)))

حلو التيمبلت
بس علي فكره انا كده بفكر جديا اغير التيمبلت بتاع مدونتي الاساسيه علشان لونه اسود ومش عايزة اذايقك يعني كل ماتدخلي عندي


مبروك عليك التمبليت ياورده

La RoSe said...

عاشقة الفردوس

أهلاً أهلاً

نورتيي والله ،وبعدين أنا حبيت المدونة بتاعتك على فكرة ومش بتضايقني ماتقلقيش:(
الله يبارك فيكي ياعاشقة الفردوس،وياريت تنوريني كده على طول...كل سنة وانتي طيبة